Am învățat din experiență că inițierea și derularea unei proceduri de achiziție publică, indiferent de valoare sau complexitate, implică o cunoaștere desăvârșită a legislației aplicabile, multă muncă și, nu în ultimul rând, multă responsabilitate.
Întocmirea unei documentații corecte și complete necesită cunoștințe și experiență în diverse arii de activitate, precum achiziții publice, juridic sau domeniul specific contractelor ce urmează a fi atribuite. Mai mult, schimbarea sistemului electronic de achiziții publice și noile funcționalități apărute pot reprezenta o provocare pentru utilizatori, fie ei reprezentanți ai autorităților contractante sau ai operatorilor economici.
Dacă problemele de mai sus vă sunt familiare, noi va putem oferi asistență și îndrumare în parcurgerea tuturor etapelor necesare pentru ca nevoia dumneavoastră să se concretizeze cât mai repede, în depline condiții de legalitate și eficiență. Printre cei care au beneficiat deja de suportul nostru amintim Primăria Municipiului Cluj-Napoca, Autoritatea Navală Română, Parchetul de pe lângă Înalta Curte de Casație și Justiție sau Consiliul Superior al Magistraturii.
DESPRE NOI
Pentru noi fiecare proiect este special.
Suntem atenți la detalii și buni cunoscători ai legislației aplicabile domeniilor pe care le stăpânim și îmbinăm cu succes cunoștințele teoretice cu demersul practic, ținând întotdeauna cont de specificul fiecărui beneficiar, de obiectivele și constrângerile sale.
CONTACT
Strada Cărvunarilor nr. 13, parter Sector 6 București
(+4)0 722 575 925
office@uniques.ro